پنجمین همایش دانش افزایی همکاران مدارس شهدای موتلفه اسلامی برگزار شد

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با آغازین روز دهه ی فجر انقلاب اسلامی سالن شهید لاجوردی پذیرای قریب به ۲۰۰ نفر از همکاران مدارس و موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی بود .
آیات ۱ تا ۱۵ سوره ی فجر با صدای قاری ارجمند آقای سید محمد مهدی سلیمی (فارغ التحصیل سابق و معلم قرآن فعلی دبستان شهدای موتلفه اسلامی) و طنین پر افتخار سرود جمهوری اسلامی آغازگر مراسم بود و در ادامه جناب حاج آقای یزدی خواه مدیر عامل موسه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم و تبریک ایام خجسته بهار آزادی به بیان نکاتی پیرامون اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند و ضرورت حضور حداکثری اقشار مردم در آن پرداختند.
در ادامه دکتر داودی به عنوان استاد بخش اول دانش افزایی با مباحث شناختی و بصیرتی ، اقسام خبر و محتواهای فضای مجازی را تبیین و مشابه سازی کردند تا مخاطب با آگاهی از آنها در دام اخبارساختگی و … نیفتد.
در بخش دوم دانش افزایی نیز دکتر محمد زاده با بیان ضرورت های آموزش قرآن و آسیب شناسی روش های قبلی ، شیوه و رویکرد جدید آیه و محتوا محور را به طور اجمال معرفی نمودند. گفتنی است قرار است این روش از تابستان آینده در دستور کار مدارس شهدای موتلفه اسلامی قرار گیرد.
 از دیگر بخش های جذاب این همایش طرح سوالات مسابقه حضوری برای همکاران به مناسبت دهه ی فجر انقلاب اسلامی و اهدای جوایز نقدی به ۵ نفر از حاضران بود.
همچنین گروه سرود دبیرستان دوره اول پسرانه به مربیگری آقای محسن سلیمانی، چند اجرای هنرمندانه با موضوع ایران و پیامبر اکرم(ص) را ارائه کردند و مجری برنامه آقای اسماعیل شبرنگ نیزنوسروده ای از خودشان را با صدای زیبا بازخوانی نمودند .
کوتاه ترین و شاید زیباترین بخش برنامه ها هم دکلمه خوانی خانم زینب حسینی فرزند شهید مدافع حرم و دانش آموز دبستان دخترانه شهدای موتلفه اسلامی بود.
حسن ختام این همایش نیز بیان خاطرات و تقدیر از پیشکسوت انقلاب و مبارزه حاج محسن رفیق دوست بود .
این همایش نیم روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار و با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و پذیرایی ناهار خاتمه یافت.
فهرست