پیام مدیرعامل محترم موسسه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

نون والقلم و ما یسطرون

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد؛ به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با سلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت.

بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می‌خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشایند.

همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه بهار تعلیم و تربیت، جشن دانایی، تبلور ذکر الهی و جهد وجهاد علمی و ارتقا معنویت و ایمان و آنقدر با برکت که ملائکه خداوند بال‌های خود را زیر پای فرزندان این ملت می‌گشایند و یادآور می‌شوند شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش را.

سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می‌کنیم  که مزین به نام پیامبر اعظم d و امام عزیز و احیاگر سنت نبوی صادق آل محمد j شده  است، و همزمان با چشمانی اشک بار وضعیت مدارس و دانش آموزان شهید در غزه مظلوم به همراه معلمان و پدران و مادران شهید را در برابر دیدگان خود ملاحظه ، مجسم و بر صهیونیست های قاتل در سرزمین غصب شده فلسطین‌ لعن و نفرین ابدی می‌نماییم.

این بهار را به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با امید به اینکه با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام‌های مصمم و استوار، ایران  و ایرانی و در یک کلام مسلمین عالم را در صدر قله‌های عالم علم و مرجعیت نشانده ، تمدن اسلامی را احیا کنیم .

در پایان سالی سرشار از موفقیت، سلامتی، شادابی، انگیزه حداکثری، و فتح قله‌های علم و دانش را برای دانش‌آموزان ، دبیران، آموزگاران و معلمین، کادر اداری و همه کارکنان خانواده بزرگ موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی، ذیل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظمs و در سایه‌سار رهبری عزیز انقلاب، برای همگان از خداوند متعال خواستاریم./

والسلام علی عبادالله الصالحین

سید علی یزدی‌خواه

عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل

فهرست